Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

fredag 24 oktober 2014

Rafael

Kurraaaaa, gammelmatte är hemma igen! *spinner så att allt i närheten vibrerar* Jag blev så JAMARGLAD att se henne igår kväll när matte hämtat hem henne att jag inte hade tid att vara blyg - jag hoppade rakt upp i gammelmattes knä och började trampa och kurra och på alla sätt visa hur välkommen hem hon var. Sedan kom Jenny och Majsan och trängdes också, medan Sixten kringelikrokade vid gammelmattes fötter... så vi tror att gammelmatte förstår hur glada vi var att se henne igen. Tänk att äntligen få ligga intill henne och gosa medan hon tittar på TV! Och sova hos henne i sängen... *suckar lyckligt*

Nej, nu måste jag kila tillbaka till gammelmatte igen. Men först har Majsan insisterar på att jag skall fråga er om ni har tröttnat på auktionen? Vi avslutar den på söndag kväll, och för att göra det hela lite extra spinnande har gammelmatte själv lagt ett bud: 400 kronor på BARNPAKETET. Så nu får vi se hur det blir... *kurrar ännu mer*

2 kommentarer:

  1. Så glada vi blir att ni ÄNTLIGEN har fått hem Gammelmatte efter sin vistelse på det sjuka huset.
    Ta nu tass om henne, men det vet jag ju attni gör allihop och njuuut :)

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt! Gammelmatte kan inte missa hur mycket ni längtat efter henne! Nosbuffar

    SvaraRadera