Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

måndag 26 mars 2018

Rafael

Matte, nu när gammelmatte är begravd... kan vi häva radiotystnaden nu? Jam menar, vi har våra förpliktelser, vi klosterkatter. Där ute sitter det massor av katter som vill veta hur vi har det här hemma!

Och matte, hur fick du ner hela gammelmatte i den där lilla blå krukan?!? Den kan ju inte vara större än jam!



3 kommentarer:

  1. Hej på dig, hoppas att allt är bra med dig. Här i småland går livet sin vanliga gång..
    Jag har en liten fundering. Eller nej jag har betydligt fler funderingar än bara en. För ungefär ett år sedan så hittade jag en bild på Philip Johansson där han stod i all sin prakt utanför en liten stuga. När jag tittat på den bilden ett litet tag så stelnade jag till. För att jag insåg att mannen på bilden inte alls var min gammelmorfar, då han isåfall skulle varit precis lika gammal då som de minnen jag har från honom.. kort sagt bilden var inte han utan hans far. Så att samtalet till Hildegard (min mormor) som jag hade några dagar där på passade jag på att beskriva bilden. Hon nämnde hans namn men du vet, minnet är inte det bästa.. vet du vad han hette och har du händelsevis bilden och kan skicka den till mig?
    //Hasse Westin Berits nu mer Småländska son..

    SvaraRadera
  2. Sorry glömde ju trycka på en liten ruta i mitt förra medelande..

    SvaraRadera
  3. Du kan kontakta mig via mail adress:
    hasse_sork25@hotmail.com

    SvaraRadera