Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

måndag 21 januari 2013

Majsan

Hej hallåjam, Majsan här! Imma och Philemon sover tillsammans med gammelmatte i fåtöljen just nu, så matte bad mig att blogga om att vi kör auktionen t.o.m. onsdag kväll. Alltså, onsdag kl. midnatt stänger vi butiken för den här gången! Och var inte rädda för att era mattar och hussar kanske inte har fått lön än, för det ordnar sig med den saken... klart vi väntar, ifall ni inte hunnit lägga tassarna på deras pengar förrän kring den 25:e. Okej? *kurrar*

Några nyheter om Brum och Någon har inte jamats om, som jag känner till i alla fall, så vi hoppas att de mår allt bättre för varje dag som går! Sotarmurra mår bra, det vet vi, och hennes operation gick precis som den skulle.

Så jublar vi lite extra åt att blogghjälpen har blivit med katt igen - sin tredje! Ja, det har ni väl läst om? Fortuna berättade den glada nyheten igår... Och nu väntar vi ivrigt på en bild, så vi får se hur den katt ser ut som lyckats vinna Viktors godkännande! Vi vet minsann hur kinkig med sällskapet han är, det har blogghjälpen berättat många gånger.

Om ni skulle undra vad jag gör här, i Immas del av reviret, så har det sina randiga skäl *fnissar*. Ja, jag är ju randig! Det är så, att jag brukar träffa matte nere i källaren när hon tvättar eller eldar, och då frågar jag belevat om jag får följa med upp - och det får jag alltid. Så här sitter vi nu och gosar medan resten av gänget sover... man får hålla sig vaken för att inte missa goset, så enkelt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar