Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

torsdag 15 mars 2012

Philemon

IDAG FYLLER JAU 2 ÅR!!!




De e allt tur att vi skaunepaugar e så ödmjuka av oss, för annars kunne de ha blitt skryt och skrävel av hela dette inlägget... men så'n e ente jau, så jau bjuder bara stillsamt in er te en JÄTTEJAMARSTOR FEST här i kväll! De blir mad och mera mad osse lite mad... och så dansar vi och leker och tävlar i vem som e snabbast på att klättra på allt möjligt här himma. Utan att göra för stor sak av ett, e jau riktit bra pau sån't...!

Ni kommer väl? *uppfordrande*


PS. Tvaubeningar göre sig ICKE besvär. DS.

22 kommentarer:

  1. GRATTIS ditt busfrö, klart att vi kommer... ska bara lägga husse å matte först ;-)

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Philemon jag behöver din mattes mailadress.
    Kan ju inte skicka dig något annars ^^


    Grattis buskatten på 2 år dagen


    Merlin matte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh jag hittade så mail är skickat ♥

      Radera
  3. Haur den äran att KATTulera på 2-års dagen !
    Hipp Hipp KURRA KURRA KURRA KURRA !
    Ska bli jittekul att komma iväg på fest och slippa tassera på min förkylda matte mer idag :)
    Vi siss om ein stunn !

    SvaraRadera
  4. Sambos och Roxys matte15 mars 2012 kl. 19:34

    GRATTIS lille Skånepågen!!!
    Hoppas du får en riktigt rolig födelesedagsfest.
    Kram

    PS se till att mina busfrön sköter sig...

    SvaraRadera
  5. Grattisjam!
    Vi håller på att putsa partypälsarna för fullt, sen kommer vi tassandes alla fyra. Vi skall bara lägga matte först.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Hipp hurrjam för Philemon på födelsedagen! Vi ska spinna vaggvisor för matte, så kommer vi sedan! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  7. Jam!, Jam!, Jam!, Kattulationer på födsledagen. Vi är på väg, självklart vill vi vara med och fira dig du stiliga katt! nosbuff

    SvaraRadera
  8. Jamarstort grattis på födelsedagen! Hurrjam! Hurrjam! Hurrjaaaam! *fanfar* Självklart kommer vi på festen. Vi har laddat upp hela dagen med att vila, så vi är redo för party! *gnuggar tassarna*

    SvaraRadera
  9. Grattis Philemon, jag kommer över ikväll när Matte nannat och busar loss med dig. Vi ska allt se vem som klättrar bäst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjausan nu har vi missat festen TOTALT :( Suckjam
      MEN vu jamar stort gratis på 2 årsdagen iaf
      hurrjam hurrjam hurraaaaam.
      *FANFAR*
      Hade ju tänkt komma, men det kom ngt i mellan så vi glömde totlatbort tiden, suckjam.

      Så gratis Philemon
      Tass tass

      Så här i efterhand så har vi med oss grädde, tonfisk och vanlig fisk + räkor.

      Radera
  10. Har just varit och hämtat litet skaffning att ta med här ute...ska bara putsa morrisarna, sedan kommer jag!

    SvaraRadera
  11. Jansson o Pejst15 mars 2012 kl. 21:48

    Grattis Philemon!!!

    Vi putsar som bäst på morrhåren och letar fram våra gåborts-slipsar, hoppas det inte gör nåt att det är lite räkspad- och gräddfläckar kvar från förra festen!

    SvaraRadera
  12. Grattis Philemon :-)

    Mina busar försvann precis i katt-taxin så de lär snart dyka upp ;-)

    SvaraRadera
  13. Massor av grattiskramar och klappar från matte och mig! Självklart kommer jag, vilken TUR att matte är frisk från sin förkylning och inte längre i behov av mina sjukvårdstjänster *suckar lättat* Och som vanligt sänder jag mina tackjamelser till Alla katters skapare, som försåg mig med finkostym från födseln :-)
    Hurrjam, så kul vi ska ha på din fest, Philemon! :D

    SvaraRadera
  14. Matte skickar en SPIDDEKAGA eftersom hela hennes stamtavla är FYLLD av skeåningarrrrr!

    *vift vift vift*

    Trasslavovven

    SvaraRadera
  15. Åhh finis! STORT GRATTIS! :D

    Självklart kommer vi nu, som jag jamade till dig igår ;)

    Nosbuffar och Mjölkisar

    SvaraRadera
  16. Mjausingen vilken tur att vi hann fram till festen - matte kom hem så sent innan vi kunde smita iväg, Nova och jag...
    Jag hade lagt min FlatCat på sängen, jag tror inte hon märkte nån skillnad! Att komma hem så här på morgonsidan var inte heller nåt problem, tur vi har kattlimousinen för jag är lite trött i tassarna efter alla klätterlekar!
    Hoppas att du känner dig värdigt gratulerad nu Philemon!
    NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  17. Jam må du leva uti massor med årrrr!Kattulerar!
    Kommer på kalas, ska bara...

    SvaraRadera
  18. Klart vi kom! Hela Södertälje Katthem (fast inga tvåbeningar, förstås),

    SvaraRadera
  19. Tack för en lyckad fest! Du var en perfekt värd och maten höll världsklass! :)

    SvaraRadera