Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

tisdag 14 april 2015

Robin

Heeeeeeeej... *kikar blygt fram bakom datorn*

Äsch, jam skojar bara! *gapskrattar och skuttar fram* Inte är jam blyg, inte - det är livet alldeles för kort och för roligt för! Och idag tänker jag skaffa mig ännu fler kompisar - för visst vill ni bli kompis med mig?!?

Jam lovar, ni kommer inte att ångra er! Här har ni en livsglad kille i sina bästa år, d.v.s. tre, vansinnigt snygg - mina lockar är perfekta, om jam får jama det själv - och alltid pigg på äventyr, lekar och gos. Den här nya matten som jag har skaffat mig säger att jag är "buffarnas världsmästare", men jag kan annat också... pussas, kurra, flirta och göra mig oemotståndlig för både katter och tvåbeningar. När jam kom hit, stötte jag genast på Philemon som trodde att... mjauuu, jam vet faktiskt inte vad han trodde, men jag fick honom att ändra sig och det var ju viktigast. Nu är vi kompisar och leker så mycket om nätterna att matte säger att hon känner sig som "asfalten på en velodrom" - vad är en velodrom? *fundilerar*

Men nu skall vi inte jama om Philemon utan om MIG! Jam är av samma sort som han, men yngre och vackrare *viskar* Säg inte att jag sa det! *höjer rösten igen* och vet ni, dessutom är jag något som han INTE är: PAPPA! Jominsjam, jag har fyra bedårande ungar tillsammans med en riktigt stilig dam som heter Felicité - henne är det stil på, och ungarna brås på oss bägge två. Titta bara!

Fast de är stora nu, dryga året eller så... jam vet inte så noga, för de har flyttat hemifrån för länge sedan. Vem vet, de kanske är på väg att bli föräldrar själva? Med tre flickor och en pojke är ju chansen stor att mina gener vandrar vidare, menar jam. Man blir lite stolt, faktiskt... *höjer huvudet*

Nej, nu hinner jag inte sitta här och tassa ner bokstäver - jam har massor att göra, och dessutom är det snart middagsdags här. Men den randiga tanten har sagt att jag skall få jama med er i morgon igen, och då skall jag berätta hur jag har det här i mitt nya revir. Tass till dess, kompisar! *ilar iväg*

4 kommentarer:

  1. Hej! Robin! Klart vi vill vara kompisar med dig! Skönt att du och Philemon har blivit vänner också! Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Hej Robin! Jag å matte vill också vara kompis med dig :)
    Du låter som en rolig och busig en och söt är du också *rodnar sött*

    Nosgos

    SvaraRadera
  3. Här har du 4! kompisar till:-) Buffar från Sven, Räkan, Lucia å Cornelia

    SvaraRadera
  4. Hejsan Robin !
    Självklart vill jag också vara kompis med dig !
    Bra att du och Philemon blivit kompisar och kan busa ihop :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera