Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

fredag 6 juli 2012

Sagge

Idag kom min husse hit och hälsade på mig igen! *gladsvans* Han stannade jamarlänge och berättade om hur vi har det när vi är hemma hos oss själva... att jag tycker att det är kul att apportera om jag bara får en bit falukorv och att jag gillar att sova hos honom på natten och så där. Men vet ni vad han sa sen? Jo, att när han är frisk och kan köra sin motorcykel igen, skall jag få följa med ut och åka! Han skall ordna så att jag sitter tryggt och säkert, och jag skall få egna goggles för att skydda ögonen, och vi skall ha likadana kläder i svart läder med nitar på... tufft! Ja, för en sådan katt är jag, och en sådan husse är min husse.

Nu har han gått, för han måste få träffa sina barn också, förstås... men i nästa vecka kommer han hit igen, har han lovat mig. Och han sa att det var så roligt att träffa mig att han blev tårögd... *kuuuuuurrrrr* Jag älskar min husse och han älskar mig!

3 kommentarer:

  1. Mycket dåluigt samvete, har inte hunnit in hit på evigheter.
    Men det har varit och är alldeles för mycket runt matte.
    Nu har jag i alla fall läst ikapp

    SvaraRadera
  2. Så härligt att få ha husse hos dig! Förstår att ni njöt båda två "gladsvans" Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Så bra Sagge, har undrat hur det går för er. Det e läskigt att vara borta från sin husse, men du har ju haft det bra. Snart e du hos husse igen.

    SvaraRadera