Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

fredag 8 april 2011

Imma

Wikki har bett mig att berätta för er att ni inte skall bli rädda om ni inte kommer in på hennes blogg den närmaste tiden framöver - det beror bara på att bloggen håller på att flyttas. Så ta det lugnt och bit inte ner klorna i panik!

Så kan jag berätta att matte har varit hos en människovet långt borta i Skövde idag. Han har undersökt hennes nacke och arm, och nu skall han skicka henne på operation - i Göteborg! *stora ögon* Tydligen är det så att skador i nacken inte är ortopediska utan neurokirurgiska (matte hjälpte mig med de där orden) och då måste den som äger nacken åka till ett sjukhus som heter Sahlgrenska (nu hjälpte matte mig igen) för att bli opererad. Tänk, så krångligt! Och inte sa han när den där resan skall bli av, heller, utan matte skall ringa det nya sjukhuset i nästa vecka och prata med dem.

Och så har vi fått veta något pälsresande - Blå Stjärnans djursjukhus i Skara har lagts ner! De har gått i konkurs eller vad det nu hette... *hänger med huvudet* Så nu får man verkligen hoppas att ingen av oss blir akut sjuka, för då vet vi inte vad vi skall göra...

2 kommentarer:

  1. Vi håller alla tassar och klor för matte att det går bra på det där sjukhuset! Det kommer nog att kräva massor med spinnhealing och kurrterapi sen så ni får ligga i.

    Klart vi hoppas att ingen av er blir akut sjuka. Faktiskt inte sjuka alls!

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Mjausingen vad det händer saker runtom oss.. Man hinner knappt med i svängarna. Kommer att sakna duktiga Blå Stjärnan... *sniff*

    Hoppas att mattes doktorer kan göra matte helt bra! Snabbt, gärna innan sommaren! *buff*

    Ang min blogg: jag kommer att ha den gamla adressen kvar, så det blir ingen skillnad! Det är bara att Metrobloggen får WordPress som bas och alla dess fiffiga funktioner!
    Problemet är bara att överföringen ”som inte skulle märkas” den tog merparten av alla kommentarer, flera blogginlägg försvann och utkast, dessutom alla mina länkar och annat smått och gott!
    Men ni hittar mig på vanliga adressen http://metrobloggen.se/wikipedia/
    Den som har haft en länk med metrobloggen och en massa siffror i slutet ska ändra till ovanstående!
    Fast närmaste tiden kommer kanske att gå åt till att försöka få ordning på allt!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera