Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

onsdag 26 januari 2011

Jenny



I kväll har jag fått ha matte för mig själv i kattiljoner timmar! *lycklig* Hon ser alltid till att hon och jag får gosa en stund, även när hon har bråttom, för hon vet att jag älskar att vara med henne... men just i kväll hade hon inte ett dugg brådis utan satt med mig i famnen och kelade hela långa kvällen... å, vad det var härligt!

Och så fick vi lax till middag... kan livet bli bättre än så här?!?

6 kommentarer:

  1. Mjuau på er klostervänner!
    Det finns en AWARD att hämta hos oss
    Det var meningen att man skulle länka
    och skriva 7 saker som ingen vet om oss katter
    MEN vi jamar så här
    att alla som vill ha AWARDEN får ta den
    annars blir det ju orättvist att andra kanske inte får ngn award.
    Nu börjar vi verkligen att länta efter att få komma ut i våran rastbur,
    MEN den däringa snön har visst kommiot tillbaka, *MUTTER*
    Vi vill inte ha ngt med vitt, *FNISS*

    Tassetass
    Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig bild! Det är svårt att se vem som myser mest. Man blir ju alldeles varm i pälsen.

    SvaraRadera
  3. Ni har fått en award av oss också.
    Vad härligt ni har det. Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Jag säger som jag brukar: tänk om alla katter...

    SvaraRadera
  5. En ljuvlig bild av en lycklig matte med en lika lycklig kelgris!

    =^.^=

    Mjauis

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt ni har det. Ser ju jättehärligt ut. Nästan så man kryper ur pälsen så skönt ser det ut.

    SvaraRadera