Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

söndag 9 januari 2011

Matte

Nu kan jag inte hålla mig längre - jag måste få säga det:

JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA!

Ja, ni som hjälper era katter att blogga, som kommenterar mina katters blogg, som älskar och respekterar katter, tar hand om katter, hjälper katter på alla möjliga sätt... jag nämner ingen, så att ingen skall känna sig glömd. Men detta skall ni veta:

JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA!

Behövde bara få säga det.

10 kommentarer:

  1. Men så fint sagt, och så glad man blir. Ibland har vi kanske BARA våra katters bästa i tankarna. Det är nog bra om vi som hjälper våra katter på olika sätt ibland kommer ihåg varandra också. Det känns liksom lättare då. Jag älskar er också!

    SvaraRadera
  2. Vi älskar er också! Det är så härligt med alla kompisar på bloggen och vad vi kan tillsammmans. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Älskar er med!
    Många och goa nosbuffar från oss!

    SvaraRadera
  4. Vi älskar er också och många med oss. Det är ju som ringar på vattnet... Nån hittar en kul kattblogg skriver om det i sin och dennes besökare kikar och så vidare...
    Matte har ju hittat er tack vare andra :)

    Nosbuffar och en kram från matte

    SvaraRadera
  5. Hej, hej! Vilket fint inlägg och kan inte annat än hålla med. Har nu varit inne på sidan o kikat, fina missar. Den i mitten av kryddungarna (antar att du menar den med mörktbrunt i sig) är syrran Harissa. En mycket speciell teckning som jag aldrig sett förut, stolt att vara bror till henne. Ska gå in här lite senare och kolla grundligare. Hej då från Basco

    SvaraRadera
  6. Håller med Smulan, Amanda och deras två-benta.
    Det är som ringar på vattnet.
    Alla hittar alltid ngn blogg med katter, så får man besök av denne då, förhoppningsvis!
    Då går det runt liksom :)

    Nu har vi ju försökt att tassa in här lite oftare, så det ska vi försöka med i fortsättningen oxå.

    Tass från oss
    och kram från matte

    Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

    SvaraRadera
  7. Åh, så fint sagt! Ni är så underbara allihopa och vi är så glada att vi lärt känna er, alla ni härliga, charmiga, roliga och framför allt snälla katter, mattar och hussar :D
    Kramar och tassklappar från oss!

    SvaraRadera