Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

söndag 27 mars 2011

Assar

Oj, så GLAD jag blev när jag hörde att ni gillade min fina spik! Jag hittade den hemma och tänkte att varför ska den ligga där när nån annan kan ha mycket bättre nytta av den och skänka pengar till Snuffe-fonden som vi klosterkatter är med och jobbar med.



Och nu är min allra första auktion färdig och stationskatterna Rasmus, Isak och Findus vann min spik! *glad* Så nu måste ni skriva ett mejl till min matte och berätta var ni bor så att jag kan skicka spiken till er... och så ska jag lägga med en liten extra present också, som matte har lovat att ordna. Den får ni för att jag är så glad att ni ville ha min fina spik och för att ni vill hjälpa till med Snuffe-fonden!

Sen hade ju katterna Sambo och Roxy också velat vara med och bjuda på spiken, och jag tycker så synd om dom så jag har pratat med matte om att skicka en liten present till dom också... så nu måste ni också skicka er adress till min matte för annars vet jag inte vart jag ska skicka er present.

Vart ni ska skicka pengarna lovar jag att berätta i paketen. Alla pengarna går till Snuffe-fonden, det lovar jag. Hederstass!

2 kommentarer:

  1. Så jätteroligt att vi var högstbjudande på spiken. Den var så rak, fin och blank, och kommer garanterat till användning! Vi har bett matte tassa iväg ett mail till er matte, och det gjorde hon precis nyss. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till den sålda spiken får vi väl jama då. Tänk så snälla ni är som samlar ihop pengar till Snuffe-Fonden. *torkar en tår*

    SvaraRadera