Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

söndag 16 juni 2013

Matte

Idag har vi besökt NERK:s kattutställning i Conventum, Örebro... men jag är så trött att jag inte orkar tömma kameran ikväll, så jag har fått tillstånd av Imma att visa bilder och berätta mer i morgon istället.

Allt är som det skall här i klostret, förutom att Assar fortfarande är försvunnen...

2 kommentarer:

  1. Åh min matte har jobbat HELA helgen *suck*
    Men imorgon är hon visst ledig i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Så det blev en utflykt i alla fall. Hade gärna åkt själv, men Södertälje Katthem hade loppis så jag hade order från Freddy att vara med där. Det gick jättebra.

    SvaraRadera