Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

lördag 5 juni 2010

Imma

Apropå min visitationspromenad igår, så funderade jag över hur Conny och andra killar jämför kamouflage... ingen av dem kan i alla fall komma upp i min standard, det jamar jag bara! Hade jag inte haft mitt blå sele på mig, hade ni inte kunnat se mig på bilden, eller hur?

5 kommentarer:

  1. JAg var tvungen att titta tre gånger på bilden eftersom jag bara så ett blått sele de första gångerna! Sen kunde jag ju se att det var du också. Du ser jättefin ut.

    SvaraRadera
  2. Vilket superkamouflage! *imponerad* Du riktigt smälter in i naturen. Men var försiktig så du inte tappar bort dig själv bara. *buff*

    SvaraRadera
  3. Har nog aldrig sett så fint kamouflage! Det ser ju ut som om selen liksom svävar i luften på en promenad på egen hand. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Bättre kattoflage finns nog inte! Tur att du har blå sele annars hade matte inte hittat dig. Nosbuff

    SvaraRadera
  5. men vilket fint kattoflage!
    du har ju samma färg som grusgången du går på,snyggt jobbat!

    SvaraRadera