Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

måndag 2 februari 2015

Matte

Idag har jag tagit mig friheten att "kapa" ungarnas blogg, eftersom jag vill visa lite nytagna bilder på några av mina pälsklingar. De är lite lustiga, för när mellandörren är öppen ligger alla husisarna i min säng... och när dörren är stängd, ligger Philemon och Belle där! Min säng måste vara väldigt mysig *skrattar*.

Philemon och Belle börjar verkligen vänja sig vid varandra - de är som syskon, ibland väldigt nära, ibland osams och grälsjuka...

Sixten och Majsan gillar också varandras sällskap, de ligger ofta tätt intill varandra...

... medan Rafael föredrar att ligga lite för sig själv (om han inte kan ligga hos sin älskade gammelmatte, förstås!

Ute har det kommit så mycket snö att trädgrenarna tyngs ner mot marken. Philemon är långt ifrån nöjd, för hur skall han kunna spana på fjäderkotletter när fågelmataren ser ut så här?!?

Fast nog är det vackert som på ett julkort, tycker ni inte? Hade jag bara pannrummet fullt av ved skulle jag nog rentav njuta av utsikten från köksfönstret...

1 kommentar:

  1. Fy, det är visserligen jättevackert, men jag har också mer än nog av det vita!!!

    Kram å nosgos till alla ungar

    SvaraRadera