Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

fredag 8 maj 2015

Robin

Jam tycker att en matte som den här nya jag har skaffat mig borde begripa sig bättre på oss katter än hon gör... jam menar, hon har ju så många? Använder hon inte tiden väl och studerar oss som vi förtjänar? Och farbror Philemon som jamar att matte har haft rexar i många år, för före oss har här bott en Aragorn och en Imma och en Rufus och en Conny... så man tycker att hon borde fatta att man INTE STÖR EN SOVANDE KISSE!

Matte, du stör! Varför tror du att jag la mig på hatthyllan?
För att få vara ifred, förstås! Gå din väg!

Jam sa: GÅ DIN VÄG!!! LÅT MIG FÅ SOVA I FRED!!!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Blixtmojängen kommer alltid fram de flesta och mest olämpliga tillfällen.
    När vi sover, gäspar, visar magen eller går på lådan!
    DET får vi lära oss att leva med ;-)

    Tröstebuffar

    SvaraRadera
  3. Verkar vara totalt omöjligt att få dem att förstå en så enkel sak! Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Oj! Det där gapet går då verkligen inte att missförstå! *stora ögon*

    SvaraRadera