Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

torsdag 6 oktober 2016

Majsan

Ni är verkligen underjama, vet ni det?!? Vi har flera dagar kvar av auktionen och har redan fått bud för över tusenlappen... *kurrar intensivt* Men hör ni, det finns tre böcker kvar som inte fått några bud än! Är det ingen av dem som intresserar er?

Hursomjam är ställningen, denna torsdag eftermiddag, denna:

"Seniorkatter - lyckliga och friska" har ett högsta bud på 300 kronor
"Gubbe och katt" har ett högsta bud på 100 kronor
"Cat Stories" har ett högsta bud på 500 kronor
"Katten som kunde flyga" har inte fått något bud än så länge
"Ajax & Kingston" har inte heller fått något bud ännu
"Jag spinner, därför finns jag till" är också utan bud än, men
"Ur katten Morris' dagbok" har ett högsta bud på 200 kronor

Men låt nu inte dessa svindlande siffror skrämma er, för vi tar emot hur små bud som helst... och, som jamat, tre av böckerna har ännu inte fått några bud så här finns kvar att bjuda på!

2 kommentarer:

  1. Mjau, säg inget till matte, men jag bjuder 100 tasspengar för "Katten som kunde flyga".
    Det låter jamarspännande!
    Jag kanske kan lära mig flyga?...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan du jamarsäkert, Mimmi! Vi har läst den och instruktionerna är mycket tydliga... lycka till!

      Radera