Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

söndag 8 juni 2014

Majsan

Kära vänner, vi har fått ett mejl från Amandas matte Julia som hon ber oss att berätta om för er alla. Så här skriver hon:

Hej vänner!

Jag mår sådär. Jag har fått byta sjukhus också. Det har nu inte hänt så mycket de senaste dagarna p g a helgerna, men jag hoppas att det blir bättre kommande vecka.
Jag har ju fortfarande djävulskt ont och jag har ju inte fått nån träning direkt. Jag får starka smärtstillande, men jag behöver träning.

Ni kan väl sprida vidare att jag lever, även om jag är osynlig. Ha det så bra.

Saknar er! Kram
/Julia

Här i klostret knäpper vi både tassar och händer för Julia, och vi skickar så mycket spinnhealing vi bara förmår! Förhoppningsvis hittar de snart felet så att Amanda får hem sin matte igen... hon är nog jamarorolig just nu, stackars vännen.

5 kommentarer:

  1. Men fy jam har dom inte lyckats hitta vad som är fel ännu ??!!
    Stackars stackars Julia :(
    Åh stackars stackars Amanda och husse också !
    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Stackars Julia, hoppas att de hittar felet snart så att hon slipper ha så ont. Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Jam går in på Julias blogg flera gånger om dagen för att se om hon återkommit. Bra att få ett livstecken nu och vi fortsätter hoppas de snart hittar vilken behandling som är rätt så hon snart kommer hem igen.

    SvaraRadera
  4. Ingalill och hennes Smulan8 juni 2014 kl. 20:57

    Så bra att få veta. Jag har undrat så. Hälsa henne så gott och tala om att vi saknar henne jättemycket..

    SvaraRadera
  5. Tackjam för uppdateringen! Vi går också in flera gånger om dagen för att se om det står något för vi börjar bli jamaroroliga.
    Vi fortsätter hålla tummar och tassar för att de skall hitta orsaken till det onda.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera