Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

torsdag 14 juli 2011

Imma

Ojojoj... *håller tassarna om huvudet*... tala om att matte inte vet hur det är att vara "dagen efter"! Här ligger vi katter och vilar oss efter en lååång natt, och alla har väl mer eller mindre ont i pälsen... ja, ni vet... och vad gör matte? Drar omkring på snabeldraken! Jag försökte lite milt jama henne tillrätta, men hon svarade att hon måste städa för det kommer en ny reträttgäst i morgon. Och så tilla hon att vi ju kunde lägga oss i källaren så länge... "där är det svalt och skönt, och ingen stör er". Fnys, varför skulle vi ligga i källaren när det är här uppe de sköna sängarna och sofforna står?

Hur som helst hoppas jag att ni allihop hade trevligt igår kväll/natt? Det hade vi! Och jag vill tacka så mycket för alla kattulationer, den goda maten ni tog med och allt godiset *slickar morrhåren*. Idén med gottepåsar var utmärkt, Wikki! Och de kanderade mössen som Bie-killarna hade med sig räckte ju jättebra till allas påsar att ta med hem...

3 kommentarer:

  1. Tack för en kul fest och för gottepåsarna vi fick med oss hem... Vi gämde våra på ett jätte braig ställe som matte och husse ALDRIG hittar *fniss*

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen lyckat i går. Tindra nyser fortfarande kattmynta. Nej nu blir det soffan igen.
    Jam-slut.

    SvaraRadera
  3. Tack o lov så har min matte inte fjantat runt med snabeldraken idag :)
    Utan jag har kunnat ligga o ta igen mig från ditt Party igår kväll/natt !
    Tack för ett jätteroligt kalas och tack för gottepåsen jag fick ta med mig hem !!!
    Den där kanderade mussin som Bie-katterna bidragit med var bara sååå mumsig !!!

    SvaraRadera