Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

onsdag 15 maj 2013

Matte

Eftersom jag har lovat Imma att inte prata hundar i den här bloggen, skall jag inskränka mig till att visa en bild jag tog idag:


Och så skall jag tala om att hunden ifråga har fått en egen blogg, som ni hittar här: http://sommarhunden.blogspot.se

4 kommentarer:

  1. Så nära dom ligger sötnosarna. kommer att gå bra det här

    SvaraRadera
  2. Men vad mysigt ni har det! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Så mysigt ni har det.
    Gammelmatte har verkligen famnen full med sötnosar ;-)

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Nä men titta, jag såg ju nästan inte skällisen! :D

    Nosbuffar

    SvaraRadera